
Warehouse & logistiek bestaat uit het vaktijdschrift in print, de website, de nieuwsbrief en de social-mediakanalen. Door deze te combineren en op het juiste moment in te zetten, ontstaat een bijzonder groot bereik en zijn er meer contactmomenten.
De basis is een sprankelend en informatief redactioneel artikel, dat in samenwerking met u wordt geschreven door onze redactie.
De tekst wordt specifiek afgestemd op elk communicatiekanaal. Zo wordt deze SEO geoptimaliseerd voor gebruik op de website en social media. Deze ‘branded content’ wordt voor één aantrekkelijk tarief gepubliceerd in het vaktijdschrift en verspreid via onze digitale kanalen. Wij staan u graag bij met een advies op maat, voor een gerichte en efficiënte marktbenadering.
Wat heeft deelname in Warehouse & Logistiek u te bieden?
Nieuws & blogs
Op initiatief van IVN Natuureducatie en mede mogelijk gemaakt door 26 miljoen euro subsidie van het Nationaal Groeifonds, is een groot programma gestart om bedrijventerreinen te vergroenen. Het streven is dat de komende negen jaar minstens duizend bedrijventerreinen in transitie gaan naar een zogeheten ‘werklandschap van de toekomst’. Het gelijknamige project focust zich daarbij ook […]
WDP en logistiek dienstverlener Kris De Leeneer (KDL) sluiten een gecombineerde vastgoeddeal: de ontwikkeling van een nieuw duurzaam warehouse van ca. 18.000 m² gekoppeld aan de sale-and-lease-back van KDL’s bestaande automated high bay van circa 25.000 m² in het industriepark Lokeren E17, in combinatie met een tijdelijke verhuring in Zele in afwachting van de nieuwbouw. […]
De Europese Green Deal en de vraag naar emissievrije oplossingen stellen de logistieke sector voor een uitdaging: hoe de transitie naar duurzaamheid versnellen zonder het financiële draagvlak te verliezen? Een ambitieuze, maar haalbare missie. Met EUTRACO streven we naar volledige CO2-neutraliteit tegen 2035, ruim voor de Europese deadline van 2050. Zo investeren we onder meer […]
"*" geeft vereiste velden aan